Kolejna eMka która trafiła w moje ręce przypadkiem, pracuję u typa co ma pełen garaż BMW i Fordów, a że kupił kolejną E34 B10 BiTurbo musiał zrobić dla niej miejsce i pozbył się własnie M5

Auto od 99r u jednego właściciela, używana dosyć sporo bo nabite jest 250tyś km, w środku trochę przetarte fotele i gałka zmiany biegów reszta ok tylko bardzo zakurzona bo stała od roku, kilometry i ząb czasu a także skandynawska pogoda i mnóstwo kamieni odbiły się na lakierze, jest bardzo dużo odprysków i w kilku miejscach wychodzi Szalona Ruda

Plany co do Niej:
-jak zawsze wszystkie zużyte elementy zawieszenia + zabezpieczenie podwozia
-gwint
-BH przód i tył
-koło tu jeszcze sie zastanawiam ale chyba RS 17", mam 18 RH XD ale słabo mi się na nich widzi i chyba za duże to koło do E34
- środek jeszcze w planach
-lakier
poniżej foty z ogłoszenia i w trakcie prac

Typ M5 (EUR)
Typoszereg E E34 ()
Seria 5
Rodzaj konstrukcji LIM
Układ kierowniczy LL
Drzwi 4
Silnik S38
Pojemność skokowa 3.60
Moc 232
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor MACAOBLAU METALLIC (250)
Tapicerka (0313)
Data prod. 1991-03-27
Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)
S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu
S339A SHADOW LINE Shadow-Line
S401A SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny elektryczny
S530A KLIMAANLAGE Klimatyzacja
S655A BMW BAVARIA C BUSINESS Radio Bavaria C Business
S686A ANTENNENDIVERSITY Anteny Diversity
S781A LM Rad 9Jx17 auf Hinterachse Obr. BMW, st. le. M Kontur
























































Jescze kilka zmian w M5
Starą zwisającą podsufitke zastąpiłem alcantarą
Audio jak w każdym aucie musi byc, w tym wypadku bardzo dyskretne i przyjemnie grające








Wleciały BH przód i tył plus przymiarka kół






